Al doilea automotor Desiro reparat la Electroputere VFU Pașcani

Al doilea automotor Desiro reparat la Electroputere VFU Pașcani a părăsit uzina și a reintrat în parcul activ al SNTFC CFR Călători.

”A venit rândul <Săgeții Albastre> AM 2100 (al II-lea din cele 50 din Acordul Cadru), să se alăture flotei active de automotoare a SNTFC CFR Călători, după o pauză de operare mai lungă de 4 ani, până la intrarea în revizie capitală de tip R9. Invităm pe cei pasionați de industria feroviară să se alăture echipei de specialiști ai Electroputere VFU Pașcani SA și să se implice în mod direct în proiectele derulate, ca angajați ai companiei. Având ca obiectiv performanța, investim în oameni ambițioși, competitivi și implicați, sprijinindu-i în formarea profesională, pentru a avea satisfacția realizării unor lucruri de calitate. Progresul și rezultatele obținute reprezintă munca susținută și continuă a celor ce s-au implicat cu seriozitate în aceste proiecte, drept pentru care Electroputere VFU Pașcani îi felicită și le aduce mulțumiri!”, se arată într-o postare de pe pagina oficială de Facebook a reparatorului de material rulant.

Primul automotor Desiro reparat la Electroputere VFU Pașcani a fost livrat acum două săptămâni

Reparațiile la primul automotor Siemens Desiro din acest contract cadru au fost finalizate acum două săptămâni, după cum a relatat atunci Club Feroviar.

Automotoarele Desiro SR20D, cunoscute popular ca „Săgeți Albastre”, au fost achiziționate de SNTFC CFR Călători SA în perioada 2003-2007. Reviziile capitale de tip R9 se realizează la 12 ani de operare sau la 2 milioane km parcurși și reprezintă un proiect complex, prin care se dezasamblează și se verifică, repară sau schimbă toate subansamblele automotorului, mai puțin motoarele acestuia.

CFR Călători și Electroputere VFU au semnat în august 2021 un acord cadru pe patru ani pentru repararea automotoarelor în valoare de peste 151 de milioane de lei.